esmaspäev, mai 22, 2006

Rannap2ev 22.05

T2nane p2ev on olnud p2ris tegus, kuigi suurt midagi tehtud ei ole saanud. 2rkasin hilja, l6una ajal. Paberite kordaajamine j22b j2lle homseks, sest rand ootas meid. Pool tunnikest s6itu ja helesinine meri. Palavad kivid jalgade all ja p6letav p2ike.. Merisiilikud sillerdavas merevees.. V2ike p2evitamine, et eilseid rante eemaldada ja siis ujumine, no nii umbes 5 meetrit. Jahutav l2bipaistev Vahemeri. Tanja soov merisiilikut saada l2ks ka t2ide. Kui n2lg n2pistama hakkas, siis lahkusime rannast ja suundusime v2ikest v2rskendavat jooki jooma. Rahulik rannakohvik just nagu kuurortides. Seej2rel suundusime tagasi linna, meie lootsime, et s88ma, aga kuna Nancy plaanis kohtumise 18.00ks, siis pidime k2hku dushi all 2ra k2ima ja end valmis seada. Krdi soolane on see meri ikka, juuksed nagu takjad.. Pool pudelit shampooni ja balsamit ning taas inimese tunne:D riided selga ja Ethniki Amyna poole teele. Kuna see siin on ikkagi Kreeka, siis loomulikult on meie "s6pradel" greek time ja nad j2id 15 minutit hiljaks. Tore oli neid j2lle n2ha, aga kohati tundus nagu nad oleks hea meelega lauast pysti t6usnud ja minema jooksnud. Saime koos olla 2 tundi, siis tellisid nad arve ja viisid meid koju. T6ime Rambast Lefterise k2est v6tme, ostsime soolase saiakese s88giks ning tulime koju. Homme peame kindlasti paberid 2ra ajama ja ootame ka k6net Paulilt. Seda t88d saada oleks super, kui isegi mitte veel parem kui super. Homseni!

(Maarja)

3 kommentaari:

Anell ütles ...

Mismõttes nagu mina olen siin Eestis, vihma kallab ja ma olen külma saanud. Kurk valutab nagu hullult ja iga minuti tagant on atsihh.

Ja, muide, kui ma eurokat vaatasin, siis mul tuli hullem Kreeka igatsus.. :P

TM ütles ...

Aga mis probleem, mis kaebused, jalad k2tte ja siia:D

Anell ütles ...

Kle mulle üha enam tundub, et ma suvel tulen.. A kõigepealt sess vaja läbida ja siis tööle minna ja raha koguda.. Augustis ehk :)