reede, mai 19, 2006

[19. mai] hommik



N2gin t2na emmet unes. Tal oli uus soeng. Ma ju kinkisin talle emadep2evaks kuumade k22ride l6ikuse Iluhoovis.

Maarja juba kyll kirjutas, aga ma kordan yle - me saime t88koha v2ga viisakas kohas. Just nimelt samal p6hjusel, et see on 'posh'ide rajoon, l2hme me vormistama t2na mitmesuguseid pabereid: arstit6endid, politseit6endid, t88luba jne. Igaljuhul on meie majutajast Lefteriosest olnud palju kasu ning meil r2igelt veab ikka siin (tuletagem meelde seda, et me saime eile tasuta piletid Eurovisiooni peaproovile, yhe sellise pileti hind oli 40 euri).

Maarja ja Lefterios magavad veel. Ma keban l2pakaga voodis.

Mu juuksed haisevad suitsu j2rgi, sest siin on raske leida inimest, kes ei suitseta. Mul vedas topelt:) Lefterios on suhteliselt ahelsuitsetaja, niiet nemad Maarjaga ei viitsi selleks isegi kodust v2lja minna. Eile aga ei kannatanud ma seda enam v2lja ja palusin (justnimelt palusin ja seletasin viisakalt, et ta jumalap2rast ei solvuks, sest yldiselt pole mul midagi suitsetajate vastu) maarja v2lja suitsetada. Lefterios ytles mulle selle peale, et ma olen bitch (heas m6ttes, kui selline on yldse olemas) ja l2ks Maarjushkaga kaasa. Hurrei, m6ni kuupmeeter v2hem suitsu toas!

T2na on Eesti saatkonda minek!

Aitab.

Kommentaare ei ole: