teisipäev, mai 30, 2006

[29.mai]

Oh meid kyll. Oleme nii palju korda saatnud, aga mitte midagi kirjutanud. Pyhap2eval k2isime Lefterisega tema endise elukoha l2hedal Penteli m2el tavernas s88mas, hea liha, peaks mainima. 6htul oli Manolisega kokku lepitud couchsurfing.com meeting, aga mu tuju halvenemine ning vestlus Dinaga muutsid mu plaane. Tanja ja Lefti l2ksid, mina j2in koju. 2 tundi yksindust (audio conversation with Dina) oli nauditav, kuid siis hyppas Lefti uksest sisse, ytles, et ma paneks arvuti kinni ja l2heks temaga kaasa. Syndis see, mis Lefti ytles. Couchsurfing meeting ootas mind. 6nneks elab Vanessa, kelle juures see k6ik toimus, v2ga l2hedal. Oi seal oli ikka palju rahvast.. igalt poolt. Sain natuke saksa keelt harjutada, sest austerlane oli lihtsalt vaimustuses sellest, et saab kodukandi keelt r22kida. Tsipa purjus ja paar s6na kreeka keelt juurde 6pitud ning paljude inimestega tutvutud, l2ksime Lefterise juurde Rambasse. Autojuhiks shotlase v2limusega kreeklane Andreas ning taga istumas Tatjana ja Milan. Sangria, vesi, paar sigaretti ning natuke liiga palju juttu George Bushist ajasid une peale. Magama sain alles 2 paiku. Kaks ameeriklast (yks nendest oli p2ris kena ja s6bralik ka) soovisid ka Rambasse tulla ning nagu Dia mulle t2na kirjutas, seda nad ka yritasid ja see 6nnestus, kuigi minu joonistatud kaart ei oleks saanud veel halvem olla :D Ramba oli selleks ajaks aga kinni. Jah, pyhap2ev oli huvitav, esmasp2eva rikkus 2ra aga halb enesetunne, mis kindlasti p6hjustatud liigsest alkoholist :P

Esmasp2eva hommikul, p2rast Tatjana 2ratust, l2ksime tass haigalasse, et saada k2tte k6ik paberid ning kiiresti hakata tegema "medical book'i". Tuleb meelde tuletada, et see on ikkagi Kreeka (mis mul kipub vahel ununema), seega pabereid ei olnud :( Lefti ja Tatjana l2ksid siis ylikooli, kust meie aristokraatlik neiuke sai endale kiviajast p2rit 6pilaspileti :D oi seda nalja ja naeru. Kella kolmeks Pireasesse, esimene p2ev t88l ikkagi. M6nus koht, aga krt, ma ei viitsi nende klientidega r22kida. Sealt 9 paiku tagasi Lefti juurde, pakkisime asjad, venna helistas ja yritas v2ita, et ta ei igatse mu j2rgi (huvitav miks ta siis yldse helistas???). Lefti t6i meid Dimitrise juurde, kurb oli. Lefti studio oli meile nagu kodu juba..


Maarja

Kommentaare ei ole: