teisipäev, mai 30, 2006

[30. mai]

Kreeka, Ateena, Ambelokipi.

6htu, jalad on valusad, tahaks syya midagi - puuvilju, juurvilju, aga ma ei tea, kus siin pood asub. Me ju kolisime eile uude kohta! (Maarja mainis seda eelmises postituses)

Hommik algas tormiliselt. Suundusime haiglasse kohe vara hommikul. See k6lab uskumatult, aga me saime oma veretesti tulemused k2tte!!! Kolm korda HURRAA!:)
P2rast seda suunati meid Aleksandras t2navale, mis on t2pselt samas peatuses, kus me praegu elame, ehk 3 metroopeatust haiglas. Igaljuhul, see oli tsentraalne keskus, kuhu suunatakse k6iki, meid kaasaarvatud, kes tahavad vormistada endale terviseraamatud (just seda oleme me eelmisest kolmap2evast taga ajanud, selleks ka k3ik need testid). Koha peal kysiti meie k2est, kus me kavatseme t88tada, kuuldes, et tegemist on Kiffisia rajooniga (uptown area), suunati meid asutusse, mis tegeleb antud linnaosaga.
Asutus asus Ag.Paraskevis, mis asus haiglast 180 kraadi vastassuunas (meile meeldibki m88da Ateenat ringi joosta, jee).
Nonii...j6udsime kohale. J6udsime isegi vajaliku lauani...sadade seast. Laua taga istusid 4 preili, hunnik pitsateid nende ees. Sellest, et meile anti t2ita kreekakeelne vorm, ma parem yldse ei r22gi. Me suhteliselt arvasime, mis kus lyngas v6iks kysitud olla. L6puks andsime alla ja t2itsime selle inglise keeles.
Yks t2didest tegi mu suure ymbriku lahti, kus testiproovid sees...ja avastas, ohooo, preili teil on yhe testi paber olemata. Nojaa, kuidas siis muidu, ma unustasin selle koju.
Maarja sai oma terviseraamatu 2ra vormistatud. Mis k6ige p6nevam, need tyhjad raamatud t2itmiseks myyakse suitsuputkades. J2llegi Kreeka hiilgab oma loogilisusega ja suurep2rase t88korraldusega.
igaljuhul, mina suundusin Neo Psihiko rajooni, kus me olime eilseni elanud, et teha dokumendipilte selle pasa raamatu jaoks. Ma mujal ei teagi, kus saab pilte teha:) Maarja aga jooksis koju puuduoleva paberi j2rele. Saime siis j2lle kokku, kiirelt takso peale ja tagasi raamatut n6udma.
J6udnud kohale veerand enne kahte, teatati meile, et nad on tegelikult ainult yheni lahti: me oleme hilinenud. Tulgu me 6igel ajal teine korda. Samas, paljudele kreeklastele meeldib halastajaid m2ngida ja meile 8eldi n6nda: "Aeg on kyll l2bi, aga ma teen selle 2ra. Aga vaata kui Mina tuleksin Inglismaal sama murega, siis Teie mind vastu ei v6etaks. Te ei tohi enam yhtegi halba s6na 8elda kreeklaste kohta, sest me oleme ESIMESED maailmas." Mis sest, et Maarja pyydis teha kohalviibijatele selgeks, et me oleme p2rit EESTIST, mitte Inglismaalt. See ei l2inud l2bi.

Muideks, kui j2tkata teemat "Eesti ajatakse pidevalt millegi muuga segamini", siis kyll on meid peetud serbialasteks, kyll Venemaa osaks, kyll aga L2ti maakonnaks. Nalja ja l6bu kui palju.
T2na n2iteks n6uti meilt elamisluba. Ma yritasin teha selgeks, et Eesti on Euroopa Liidu liikmesriik, aga mind ei tahetud kuidagi kuulda. Selle asemel pisteti mulle nina ette nigeerialaste passid, milles olid viisad/elamisload. Ma yritasin j2llegi v2ita, et ma pole Aafrikast ega Nigeeriast ega kolmanda maailma riigist, vaid Eestist ja Kreeka tegi 1. maist oma piirid lahti ka meile. Kaua see vaidlus kestis ma enam ei m2leta, aga l6puks oli v6it MEIE POOL. Kolm korda Hurra, nad ei n6ua enam meilt elamisluba!:)

Kuulge, teisest toast kostab naeru, ma tahan ka sellest osa saada. P2rast kunagi j2tkan. Igaljuhul oli p2ev masendav. N2gemist!:)


Tanja

3 kommentaari:

Anell ütles ...

Selle sama Dimitrise juures elate või mõne teise?

TM ütles ...

Eiei, teise Dimitrise juures elame. Kokolakist oleme aga ainult korra siin n2inud...nad on nii h6ivatud, et jumal hoidku:))

TM ütles ...

Arvad, et ma ei ole veel hulluks l2inud? 6nneks n2eb seda ainult Maarja, aga mul oleks ammu vaja tuba valgete pehmete seintega. Eile mul algas hysteeria j2rjekordses asutuses, sest nad avastasid, et mul on yks paber puudu ja Maarja yhel paberil on allkirja k6rval pitsat puudu. Ma istusin lihtsalt maha ja hakkasin nutma ja n6udsin Eestit:)