kolmapäev, mai 17, 2006

[17. mai]

00.10.

Ootan kuni Rebecca tuleb läbi. Olen viimast ööd Eestis Kadri, mu vana hea juvente s6bra pool. Ta elab hetkel oma shveitsi noormehega Tallinna kesklinnas, kes sai suurepärase tööotsa Hiltoni reserveerimiskeskuses tänu oma keelteoskusele. David räägib soravalt norra, inglise ja muidugi ka oma emakeel
t - shveitse-saksa. Kadri ise aga 6pib Pedas ja töötab Viru keskuse esimesel korrusel asuvas Ülikooli apteegis.

Kadri juures on k6ige veidram ja erilisem tema harjumus rebida ära sildid k6ikidelt pudelitelt. Mul oli raske teha vahet shampoonil ja palsamil, sest nad m6lemad olid sildita. Raske oli ka m6ista, mis firma meigieemaldaja mulle ulatati, sest pudel oli lihtsalt läbipaistvast plastikust - sildita, steriilne.

Rebecca helistas. Hakkan riidesse panema. David ja Kadri mängivad jälle toas - s6na otseses m6ttes. Naeravad end varsti l6hki:)

Ma sain endale ööseks magamiskotti ja diivani. Väga hea!

Homme kell 13.40 lennuki peale Tallinn-Berlin. Siis m6ni tund saksa lennujaamas ja edasi Berlin-Ateena. Adjöö Eesti!

Kommentaare ei ole: