reede, juuni 09, 2006

[9.juuni]

Kolisime eile 4 p2evaks Andrease juurde. Ta elamine on super, klassikaliselt ilus. Tanja arvas, et ainult klaver on puudu. Eilne pakkimine oli k6ige kiirem, mis ma kunagi teinud olen. Andreas tuli meile oma autoga j2rgi ja p6rutasimegi Agia Paraskevisse. T88l j2in hiljaks, sest liiklus oli lihtsalt kohutav, Irina veel ytles mulle, et vaata, et sa j2rgmine kord hiljaks ei j22. Ja mis siis veel v2lja tuli-neil on Escobasse paigaldatud kaamerad. Ma ei n2inud algul yhtegi, kuid kui yles office'isse Yianni juurde pastaka j2rgi l2ksin, siis ta istus just selle teleka ees, kus k6ik 4 kaamerat n2ha on. Creepy.. No privacy..
T88p2ev l2ks suht h2sti, tundub, et kogu k88girahvas armastab mind :)
Tulin taksoga koju, oskasin isegi taksojuhile teed n2idata, kuigi olin seda niipidi s6itnud vaid korra. S6in oma s88gi ja kobisin tuttu.

Maarja

Kommentaare ei ole: