neljapäev, juuni 01, 2006

[1.mai] vol2

Kreeka hommikus88k.
Kohv ja sigaretid.
6nneks proovime me ikka eesti moodi syya :D kuigi see ei taha kuidagi 6nnestuda, jogurt ei maitse h2sti, piim on kummaline, seega myslit syya ei saa. Putru keetma ei hakka, toas on 24-25 kraadi, sureks palavusse muidu. Paar saia mingi m22rdega ja asi keerabki kreeka moodi--frappe ja sigaretid. Tervislik. Mitte.

Eile v6tsime k2tte ja tegime ise hostidele syya-praeliha keedukartulite ja vyrtsikate tomatitega, magustoiduks arbuus. Meenutas isegi natuke kodust toitu, aga samas mitte, kartulid on k6ige kahlasemad siin-suured nagu melonid, aga maitset pole. Yiannis, kes k6rge kolesteroolitaseme t6ttu dieedil, s6i ainult keedukartuleid. Vaene mees..

T2na l2heme siis Escobasse. Oi oi, n2rv sees juba, peaks veel yhe frappe jooma ja yhe suitsu tegema :D Hommikus88k venib pikale, l6una juba k2es.

Koduigatsusega on ka nii ja naa. Vahel on, vahel pole. Telefonis ema h22lt kuulda on hea, ei olegi tunnet, et ta on mitme tuhande kilomeetri kaugusel. I love internet! Oleks seda Kreekas rohkem ainult. Homme on reede, seega tahaks Helpi minna, k6ikide nende p2ssidega seal juttu ajada ja suitsuses ruumis juua-bacardi colat. V6i v6tta Richardiga poolene viin ja seda lahendada. Kui k6lama hakkab Pussycat Dolls'i Don't Cha, siis veaksin ta tantsima, kuigi algul ta yritaks seda mitte teha vabandusega: "ma pole veel piisavalt joonud, et tantsida". Aga v2ikese naeratusega veenaksin teda. Ja ta tuleks ja tantsiks. ohh, kodu, kodu..
Tahan laup2va hommikul 2rgata suure pohmakaga ja minna Time Out'i seljankat s88ma, traditsioon! Esimesed sigaretid ei maitse h2sti ja ajavad kogu eilse s88gi-joogi yles. Aga p2rast 3 pooleliitrist klaasi mullideta vett, mida Annika mulle irvituse saatel lahkesti jagab, oleks olukord j2lle kontrolli all. Muidugi tuleks ka Ivo sinna, aga mitte pubisse vaid kasiinosse ja ma minu pohmas naeratus tervitaks tema pohmas n2gu :D Ta m2ngiks paarsada krooni maha ja istuks oma autosse, millel on kiri: Otep22 6huj6ud, ning s6idaks minema. Ma n2ppaks Liivi rists6na ja vaheldumisi eilse peo meenutamisega lahendaks seda. Laup2eval kordaksin rituaali ning l2heksin j2lle Helpi. Miks? Sest see on mu teine kodu. Ma kuulaksin, kuidas Raivo r22gib sellest, et tahab suitsetamist maha j2tta ja ma naeraksin selle peale sydamest, sest ta lihtsalt ei suuda seda. Ma seisaksin ukse peal ja tervitaksin tuttavaid, kes ka klubisse tulevad. Kui Helbist tuigerdades koju l2hen, teen pakist viimase suitsu ja viskaksin koni oma P2rna 16 maja ette kanalisatsiooniauku. Just nagu tavaliselt. Pyhap2eva hommikul 2rgates on tuba l2ppunud joogi-ja suitsuhaisust sinine. Suus on p2kapikuparaad ja emme naerab, kui ma r22gin talle, kui palju ja mida ma t2pselt j6in. Siis hakkab ta loengut pidama, aga ma katkestan teda ja ytlen, et ma tean ise ka seda k6ike juba. Ja ta toob mulle pooleliitrise 6llekannuga vett, mille ma januselt alla kulistan. J2rgneb kummaline pohmakataoline enesetunne ja liitrites vett, duss ja kerge hommikus88k, sest toit lihtsalt ei l2he alla. Venna on ka selle aja peale 2rganud ja tusane, sest ta oli 88sel t88l ning emme f88niheli segas ta und. Aga p2rast s88ki ja yhte suitsu on ta j2lle normaalne. Tuleb hetk, mil ma m6tlen, et krt, homme on juba esmasp2ev, n2dalavahetus on l2bi, liiga kiiresti.

Loodan, et Otep22 ei muutu selle ajaga, mis ma eemal olen. Muidu poleks see enam kodu. I miss it a lot!

Maarja

2 kommentaari:

Anell ütles ...

Ma pole nädal aega suitsu teinud :P

TM ütles ...

aga sina oled siis tubli :)
kuna Kreekas on suurim suitsetajate arv ELis siis minu plaan seda siin maha j2tta ei taha 6nnestuda :D