esmaspäev, juuni 05, 2006

[5.juuni]

Vahetame nahka.

Tulin just basseinist, istusime peaaegu 2 tundi r6dul, ajasime juttu ja v6tsime p2ikest. Vana ja p6lenud nahk asendub uue ja roosaga. Eilne Kifissias k2ik l2ks h2sti, maitsesime k6iki kastmeid ja s6ime kooki (oreo cookie). Tagasi j6udsime 20.00 paiku, tyybid ja Panayotise 6de vaatasid telekat, mina vahetasin kiiresti riided ja lippasin v2lja. Andreasega kohtuma ja oma telefoni tagasi saama :)
L2ksime tema mootorrattaga Maribou'sse, j6ime Sangriat ja Ouzot ning ajasime juttu, t6sistel teemadel. Tema 6petas mulle kreeka ja mina talle eesti keelt. Ta lubas oma m6nusa aktsendiga Tatjanale 8elda: Ma ei armasta sind :D
Ta on tore mees, mitte v2ga vana (26) ja ta tunneb Michalist, Stavrost, Nikost, Dimitrist ja Achilleast. Pealegi on meil alati v2ga l6bus olnud, nii CS meetingul kui ka Rambas ja Escobas ja Grand La Costas ja Maribous.

Tagasi j6udsin 00.00 paiku, paistis, et k6ik magavad juba, kuid siis 2kki avanes uks ja Dimitris tuli koju, oli Maria ja tolle couchsurferiga baaris tinutamas k2inud. Istusime natuke r6dul, ajasime juttu ja suitsetasime. UneMati kutsus kylla..

T88 kohta on nii palju, et tuli v2lja, et Stelios m22ras Tatjana k6rvalasuvasse baari "centropia". 6 tunnine vahetus, aga sama palk. Elu ei ole 6iglane, nagu Tatja vahel ytleb. T2na m6lemad esimest p2eva t88l, eks n2is, mis saama hakkab. Oskaks vaid keelt, siis oleks lihtne, Rika, Serbia tydruk, lubas mulle kreekakeelseid raamatuid tuua, millest tema 6ppis. Tatjana yritab siin k6rval plaksutades mind dushi alla ajada, kyll ta 2ra v2sib, mina teen talle tynga ja l2hen hoopis r6dule suitsetama ja annan viimase lihvi oma p2evitusele.. :)

Helios!
Mariah

Kommentaare ei ole: