reede, juuni 02, 2006

[2. mai]

Vaatamata sellele, et me oleme yritanud raha maksimaalselt s22sta, on see otsa saamas. Kunas aga esimene palk k2tte j6uab, ei tea keegi: me 6pime alles ega t88ta iseseisvalt, et oleks millegi eest meile yldse maksta. Samas on vaja soetada oma korter, sest me ei saa l6putult mustlaslaagri viisil elada. Vaatasin Stefanoga t2na hommikul yhe korteri yle...ettemaks 480 eurot. Ytleme nii, et minu taskus on hetkel midagi 50 kanti. Olukord on lausa hysteerilist naeru tekitav.


Teine naljakas asi: kreeka mehed.
M6ni p2ev tagasi jalutades Kifissias, tuli minu k2est kysima telefoninumbrit yks mehike ylikonnas. Nikos ta nimeks.
Kui ma eile j2lle samas rajoonis Maarjaga k6ndisin, viskasin vastu kelmika pilgu p2rani avatud silmadele, mis j2lgisid mind yhest t2helepanuv22rsest autost. Niisama, nalja p2rast, nad nii yritavad ju. Vaeseke muutis selle peale oma tee ja s6itis meile j2rele ning ulatas v2ikese pappitykki, millel kirjas number ja nimi...Nikos:) K6ige naljakam oli muidugi see, et ma hakkasin uurima seda paberit ja avastasin, et see oli rebitud ravimipakendi kyljest - huuleherpesevastane kreem:)) V2ga erutav:D:D
Igaljuhul ma m6tlesin muretseda endale v2ike karbike, kuhu ma need numbrid kogun...ning kui yhel 6htul peaks hakkama v2ga igav v6i on vaja kyyti randa, siis raputan v2heke ja v6tan v6itjaga yhendust:D Hetkel piisab muidugi tikutoosist.


T.

1 kommentaar:

Anell ütles ...

Väga armas :D