pühapäev, juuni 04, 2006

[4.juuni]

Iga p2evaga juhtub yha enam asju, emotsioonid asenduvad teiste emotsioonidega, m6ni seik ununeb. Aga koduigatsus j22b..

Reedel, meie esimesel proovip2eval, saime t88 juures p2ris ilusti hakkama. Kahjuks l2ks nii nagu Irina, kardia mou, ytles-k6ik t88tajad on alkohoolikud-nii juhtus ka minuga. Natuke liiga palju promillidega jooke ja ma ei m2leta, kuidas koju sain. Tanja kyll r22kis mulle sellest eile, aga noh, mida ei m2leta, seda ei m2leta. Ja ega siis minu puhul ka lollused ei puudu, kui purjus olen-barman Niko :D Igatahes t88lt tulime taksoga, maksma l2ks ligi 10euri ja ma ajasin oma s88gi istmele ymber. Terve laup2ev oli tsipa kahtlane olla. V6tsin isegi peavalu vastu rohtu, Tanja l2ks Maria, Dimitrise ja teistega randa. Mina nutsin yksi arvuti taga ja r22kisin Vitja ja Dinaga. Koduigatsus. 6nneks t88le s6ites sai asi korda, m6istsin, et olen Kreekas, sest ise tahtsin siia tulla. Tanja aga saabus rannast alles peale 19.00-i ning v6ttis takso, et t88le saada, j6udsime umbes samal ajal. T88l oli hea olla, selline kodune tunne, sest teised tydrukud on v2ga toredad. Noh, ega ma tegelikult ei tea ju, mida nad meie kohta kreeka keeles r22givad, aga p2rast tunnikest saame k6ik h2sti l2bi. Niko oli algul kahtlane ja ei r22kinud minuga yldse, aga nii kui ma Irinat aidates tema leti juures olin, siis tundis ikka huvi kyll. Vahet pole. Mingi vanem tyyp, Dimitris, hakkas minu vastu huvi tundma, igaks juhuks ytlesin, et olen oma kreeklasest meess6braga (:D) juba pool aastat koos olnud. Igaks juhuks. Minu komme inimestele r22kimise ajal silma vaadata v6ib siin kurjalt k2tte maksta. J2rgmine Dimitris, Irina naaber ja mingi 12 selle nimega mees, kellega kohtunud olen, hakkas ka mingit teemat ajama. Peale paari shot'i hakkas Niko armukadetsema ja v2itma, et ma olen paha tydruk, ei noh, mida iganes. Yllatused sellega ei l6ppenud-Andreas, tyyp, kellega kohtusime CS meetingul ja pidime algul randa, siis kohvile minema, sattus sinna oma s6braga kokku saama. :)
Saime endale autojuhi ja mitte ainult seda. Ega siis laup2ev saa niimoodi l6ppeda, s6itsime Nea Makrisse, rannaklubisse Grand La Costa. Kreeka muusika!!! Tantsisime nagu hullud (v2hemalt Tanja :D) ning lahkudes kastsime jalad meres m2rjaks. Klubimelust otse merre. Mhmmmm..
Andreas s6idutas meid koju, kell oli 5.10, magama sain alles natuke enne 6. Uni oli magus ja hommikul parem olla kui eelneval p2eval. Avastasin, et mu telefon on kadunud, paanikaks polnud p6hjust, helistasin Andreasele ning tuli v2lja, et see on tema autosse ununenud--j2llegi p6hjus kohtumiseks. :P
Nyyd lippame j2lle t88 juurde-toitude 6ppimine degusteerimisega, kui koju tuleme, siis valmistab Panayiotis juba tai kana rohkete vyrtsidega ning Dimitris lamab ikka veel r6dul basseinis, joob 6lut ja suitsetab.
Pyhap2evad on m6nusad.

Maria Kryo

1 kommentaar:

Anell ütles ...

Silma vaatamine on ka Eestis ohtlik, aga baaris tööl olles ei tasu ennast liiga täis ka juua, äkki keerad mõne käki kokku :P