pühapäev, märts 12, 2006

Raske.. hommik.


Ärkasin jubedast janust. Mu aknalaual seisab alati üks pudel veega, ise ei mõista ka milleks, kas enda või potilille jaoks, mida ma kastan iga hommik sellest pudelist. Igaljuhul see pudel päästis mind: ei pidanudki kööki minema. Ja potilill sai seejärel oma osa. (Kui päris siiras oll, peab nentima, et kööki ma siiski läksin. See on mu üks veidramaid harjumusi, minna kööki midagi head hamba alla otsima, kui silmad ei püsi isegi veel lahti. Vahel ma leiangi midagi meelepärast ja siis lähen edasi magama. See võib juhtuda seitsma paiku nagu täna, või viie paiku nagu eile või hoopiski täista öösel. Veider, ma tean.)
Nägin täna jälle unenägu. Pole ebausklik, kuid siiski üritan leida nähtu seletust - märksõna "sõnaraamat". Või on see tüüpiline üleõppimise kõrvalmõju?:) Ei midagi, internetis ei räägita midagi lehtedeks lagunenud sõnaraamatust:/

Aga räägiks nüüd eilsest: oli ju laupäev.
05.00 - Hommik. Mõistan et liiga vara, hakkan vaatama "In her shoes". Tore jura.
08.00 - Määrin pähe möödunud nädalal apteegist ostetud takjajuureõli. Pidi olema väga hea ja loomulik vahend juuste hoolduseks. Koristan. Mõistan, et minu toa puhul on see mõtetu tegevus - "põhjatu kaev". Lähen vanni, panen vee jooksma ja sulen silmad. Kui vett on juba parasjagu teen silmad lahti, et otsida üles "soolapomm" roosilehtedega. Vee värv ehmatab mind. See on täitsa kollane, ühesõnaga rõve. Ehmatusest ajasin vett vannitoa põrandale. Mõtlesin ära pühkida. Puudutades põrandat mõistsin, et see on voolu all. Vahva.
12.00 - Kärt helistas mulle eile mitumitu korda, et ma ikkagi tuleksin "Rock up the stage" üritusele, kus nende bänd Plii ka esineb. Nurus, lunis, anus. Mõistsin, et peab täitma oma seltskondliku kohustuse. Peab nüüd minema linna, et piletiraha talle üle anda. Rokki jaoks on rahast kahju. Istusin bussi peale ja tegin kõne, aga Kärdi telefon on väljas. Mõtlesin juba, et hurrei, probleem lahenes iseenesest. Aga ei. Kärt jõudis vahepeal oma telefoni sisse lülitada ja oli õigeks ajaks linnas:S Loobusin rahast ja suundusin edasi IELTSi kursustele.
14.00 - Ma olen ainus kohalviibia.
14.10 - Ilmuvad ka teised, välisuks oli kinni. Täna on "bad day", kõik testid lähevad halvemini kui Airal:D
17.30 - kursused lõppevad. Mõtlesin vaatamata makstud rahale skippida kontsert ja minna hoopis Mariini poole, nagu igal laupäeval. Aga ei, Mariin on maal.
18.00 - Olen Sadamateatri ees. Üks esinejatest tegi liiga pikka bängi, mille tõttu kogu graafik nihkus. Inimesi ei lasta sisse. Kõik külmetavad. Topeltnõme.
18.15 - Hurrei, sai sisse. Ootame soundcheckide lõppemist.
19.00 - Uskumatu, et see algab. Esimene bänd on jama, teine (Analoog) on täitsa huvitav ja siis tuleb Plii. Vaatan/kuulan paar lugu ära ja lasen jalga. Tore muusika, kuid mitte minu jaoks.
20.40 - Suundusin kontserdilt Mariini poole, ta on tagasi. Bussis lugesin Stiili. Võõrad noormehed arutasid eemal kas minuga on võimalik teha tutvust, loen ju raamatut. Raske uskuda, et ajakirjal ja raamatul on keeruline vahet teha. Aga nende intelligentsi puhul ehk tõesti. Pool kambast okupeeris istekohad minu ümber ja üritas saada reidi kasutajanime. Üks teine noormees, 5 rida tagapool hakkas oksendama, jaja, bussis. Õnneks oli minu peatus.
21.30 - Läksin sauna, sest õli polnud hommikuse topeltpesuga maha tulnud. Vaatasime Mariiniga telekast ja sasistasin tema juuksed. Talle meeldib see. Ja mulle meeldib lihtsalt olla tema kõrval. Nagu igal laupäeval, viis isa mind sealt koju. Uni, voodi.

Kommentaare ei ole: