kolmapäev, märts 29, 2006

29. märts - koolisonjubedaltkülm

Taas Mauruse koolis, kuid seekord loobusin PE tunnist, sest igasugune aktiivne tegevus ei tõota mulle, kui haigele inimesele head.

Minu peas mõlgub juba mitu päeva üks mõte: tahan enne lahkumist Kreekasse kirjutada üles oma sõprade andmed. Siiani pole sellist märkmikut või aadressiraamatut eksisteerinud. Merka küll kinkis mulle ühe, aga see seisab siiani suhteliselt tühjana. Ainsad nimed selle sees on Andreo, Margus, Martti, Nikos K, Sophie ja Trent. Teadvustades aga endale oma mälu viletsust, tean, et selline andmebaas kulub ära. Sest mida ma teen, kui mu telefon varastatakse ära näiteks? Siis on läinud kõik telefoninumbrid ja aadressid. Seega tasuks kõik paberile kirja panna, just nagu muistsel ajal.

Nii et olge valmis mu küsimustele mis puudutavad teie isiklike andmeid;)

P.S. proovikirjandi tulemused sai teada: 69. Tean-tean - vähe:) Luban 22. aprillil anda endast parima.


LonelyPlanet ja London: märts 2006

Kommentaare ei ole: