esmaspäev, märts 20, 2006

ikka veel.. Londonis.
jubev2sinud. homme koju. hurrei.
coiz ytles t2na, et eestis on lumi. halb uudis. ma l2hen ju sinna kylma sisse tagasi.
siin on soojem. arvata oli.
elan Angel stationi l2hedal. yhe austraallase pool. tore noormees. l6bus - s6idab bikeiga, joob 6lut ja teeb palju sporti segamini engineer-i t66ga.
inglise keel on hetkel peas esikohal. vene keel valmistab raskusi. eesti keel ka.
tahaks magada. aga selle asemel olen oxford streedil easyjet-i internetikohvikus.
steve ei ilmunudki v2lja. 4 p2eva ei v6tnud telefoni vastu ja siis kui oli parajasti greenwichis sain s6numi, et tal on suurem jama juhtunud: perekond ja v2rki. sest ajast j2lle vaikus. great!
ma olen pahane ja mitte v2he.
Sveta sai tuttavaks mingisuguse gruusia mehega. sebivad ja armunud ja puha. rafael tuli meelde. meetgoodguys@london yhes6naga.
ei j6ua enam.
maarja oli viimaste uudiste j2rgi Nikose juures Rotterdamis.
mu 6humadraaaaaaaaaaaaaaaaaaaats... juba jooksen su juurde.

cheers!

Kommentaare ei ole: