teisipäev, märts 28, 2006

hej-hej!

Olen tõbine ja nohune, aga ega ma sellest ei hakka pajatama.
Räägin parem midagi positiivset - käisin täna Avancias trennis. Eesti on muidugi rõvedalt väike, niiet nägin rõivistus korraga kaks tuttavat:) Hea meel oli tegelikult.
Aga ma ei saa vist negatiivsest siiski mööda. Hommikul kooli kõndides kukkusin maha, maru libe oli. Ja ennäe, tuli kohe *eesti* tunne peale. Nimelt minu taga kõndis üks naisterahvas, kes nähes, kui valusalt ma kukkusin lihtsalt seisis ja ootas kuni ma talt eest ära tulen, ja kui nägi, et see võtab aega, tegi pettunud näo ja läks ringiga. Siis mul tuli küll nutt kurku, kuid mitte sellest, et põlv on sinine ja kõndida valus, vaid et sellised inimesed on ümberringi. Vastikühiskond.


Kerly, ma saatsin Sulle e-maili, ole tubli ja loe läbi:)

Kommentaare ei ole: