teisipäev, detsember 13, 2005

Musi Tatjake!
Kirjutan seda kirja Poolas, 180 km enne Poola-Leedu piiri oodates kella 3-e, et Eesti reekajuhid ärkaksid ja saaksin hakata kodu poole liikuma. Selle sama lehega üritasime eelmisest tanklast Eesti rekkade peale saada aga kuidagi ei õnnestunud. Juhtub vahel:D Ma annan sulle selle kirja Tallinnas või vähemalt plaanin anda. Kui homme õhtuks koju jõuan, siis põrutan neljapäeva hommikul Tallinnasse, et sind ja oma ema näha! Sorry käekirja pärast ma pole mitu nädalat eesti keeles kirjutanud. Telekast tuleb Avril Lavigne-i lugu, arva 3x, mis ja kes mulle sellega meenub. M. lubas mulle e-maili teel kõik ära seletada, eks näis, mis sealt tuleb. Aga vahet pole enam, mina olen siin, Poolas:D (loodetavast varsti Eestis), ja tema Ateenas, 1. aug. läheb aastaks sõjaväkke. S. saatis just SMS-i, see näeb välja selline: Well, I really miss Samos and of course spending time with you...I hope you're having great time..kisses! Mina saatsin talle SMS-i üleeile ja alles nüüd suvatses vastata, on alles aeroobikatreener küll sul:) :D Igatahes, selle kirjaga tahan ma paari asja öelda. Esiteks: see on 100% kindel, et me kolime vähemalt aastaks Ateenasse, peaks proovima sinna ülikooli sisse saada, peab hakkama Kreeka keelt õppima! Koos! See sinna kolimine oleks ülihea, üüriksime koos korteri ja tantsiks öö läbi nagu korralikud Kreeka naised kunagi... Teine asi, mida öelda tahtsin: Selle aastavahetuse koha pealt ma hetkel ei tea, ei tea, kas saan raha, muidu oleks ülilahe küll, kuid M.-i ei ole ka siis seal või kui isegi on, siis ma arvan, et iga armeest vaba hetke veedab ta koos oma pere või tüdrukuga. Seda asja peab veel arutama ja vaaama, mis siis lõppude lõpuks saab. Eks näis. Kolmandaks, ja minu arvates ka selle kirja kõige tähtsamaks asjaks on see, et ma tahan sulle öelda kui kallis sa mulle selle lühikese ajaga said. See on lihtsalt uskumatu. Olen suht kinnine inimene ja ei lase eriti kedagi enda südamesse, kuid sina lõid need väravad väga kiiresti lahti ja pugesid märkamatult sisse. Oh you naughty girl! See on minu arvates lihtsalt uskumatu" Nii kiirelt ja nii märkamatult! Super lihtsalt, SINA OLED SUPER! Ja ma armastansind selle eest tohutult! Sina vastik väike Treffnerist! Muahh! Jumala üllatav, et mul selle kõige ütlemiseks niivõrd vähe paberit kulus, tavaliselt ei tule mul sõnad lihtsalt pastakast välja, need tuleb välja imeda või läbi lillede aru saada, sest mul ei ole kerge neid sõnu öelda ega kirjutada. Sa ei kujuta ettegi , kui kiiresti aeg seda kirja kirjutades läheb, lausa linnutiivul.


P.S.Ja teisel pool lehte oli pastakaga suurelt soditud: EESTI
(Leidsin Maarja kirja, suvi 2005)

Kommentaare ei ole: