kolmapäev, november 08, 2006

[8. november] neetud turvatool

Täna oli vist 101 kord, kui ma ütlesin P.-le ära. Ta muudkui üritab lõbustada mind kutsudes kord teatrisse, kord mingit torni vaatama või hoopiski Jääääre uue plaadi esitlusele, nagu täna. Aga mul on kiire, mul on kool ja kiire!
Samas, keda ma üritan petta?! Kordan ju Denissile koguaeg "it's all about priorities" ja eitan seda samamoodi nagu temagi.


Kooliasju me ei kommenteeri, eksole?! Ei tasu kurvast rääkida:)
Kogu lõbu läks lahti kui loengutega sai ühele poole. Me lääksime Peetriga Baby24-e Pätule turvatooli ostma:D Esiteks meid peeti alguses lapse vanemateks, teiseks, me kulutasime seal 2 (loe: KAKS) tundi!!! Kõik kolm müüjad olid totaalselt ebakompetentsed, vähe sellest, et nad ei osanud tooteid arvutist üles leida ja pidid meie pärast juhataja tööle tagasi kutsuma, nad ei saanud isegi teleka käima panna, kui viimane käskis neil väsinud kliente liikuvate piltidega lõbustada. Argh:)

Siis veel natukene konspektide-kontrolltööde muretsemist mööda linna, kohtumine lahutamatute Diana&Martiniga, krabipulgad mu toakaaslasele ja kojuuu!
Jälle kohv...peaks õppima...eiviitsi...---> minu "e i t a h a" rutiin (:

Kommentaare ei ole: