kolmapäev, november 01, 2006

[1. november] & [1. halb uudis]

"Tere, Tatjana!
Kuna oli näha, et AIESECil sinule sobivaid väljakutseid hetkel pakkuda ei
ole, otsustas AIESECi valimiskogu sind sel korral mitte liikmeks vastu
võtta. Loodan, et ...(jne)"

Ühesõnaga, mind ei võetud AIESECi vastu. Sellistel hetkel on kuidagi väga kehv tunne, kui mitte öelda - sitt. Olen ma siis tõesti nii paha ja kasutu inimene? Ma ei saa aru. Aitäh ja veelkord: tere tulemast tagasi Eestisse, kus peab olema alati teistest osavam, tublim, parem. Vabandage, ma pole seda:(

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

ILma igasuguse kahtluseta oled sa parem ja toredam kui nii m6nigi teine. Kellele seda liikmestaatust ikka tarvis on. Küll tuleb seegi omal ajal... Pole Sinuga ammu trehvanud... Igatsen natsa!! Kallid ja paid Parimale Tanjale!! :)

Anell ütles ...

minu meelest sa oled nagu perfect aiesecile.. lambad