laupäev, november 04, 2006

[4. november] Trent in da city

Päeva jooksul 2 korda lennujaamas on liig mis liig. Maarja on läinud, tagasi Kreekasse, otsima uusi seiklusi, minuta:$

Sel õhtul valitses Tallinna Kaubamajas "Ostuöö", seega ka linna naiselikum pool. Juhuse tahtel (vabandused, vabandused, vabandused) eksisin ka mina sinna ära. Aatriumis oli korraldatud midagi messi taolist, kus oma boksidega tulid kohale Eesti parimad hotellid, villad, spa-d ja muidu turismibürood. Uut detsembris avatavat spa hotelli, mis asub Kuressaare kesklinnas, tuli teiste seas esitlema ka kulla-kallis Jane:) Nad vedasid kohale isegi osa tubade sisustusest: voodi, öökapi, lambid, lühtri jne:D Ühesõnaga kõik nägi väga vip välja, ka Jane oma helesinises töökleidis. Parafinimasksist, mis nad mu kätele tegid, ei tasu isegi rääkida, see oli lihtsalt nii super. Siis juba käsi suundus ilusate pudelikeste suunas. Pärast roosiekstraktiga mäokreemi ostu kolisin ma sujuvalt Kaubamaja poole peale.
Ma räägin ju, need poed on saatanast. Nüüd tuli mul meelde, et kui me Trent-iga peole lähme, pole mul midagi jalga panna(üllataval moel olen siiani hakkama saanud). Mis siis viga, palk tuli just päeval kontole üle, hakkame aga uusi jalatseid valima. JA SIIS...ma nägin neid. Põhimõtteliselt oli see banaalne armastus esimesest pilgust, me olime üksteisele loodus jaa niii edasi. Paar heakskiitvat noogutust sõbrannade poolt ja ma käisingi juba neljakohalise summa välja.

Aega napilt, jooksuga lennujaama. Lennuk muidugi hilines, kolmveerand tundi lennujaamas on "no fun". Seda aega tegi natukene lõbusamaks üks väike tüdruk, kes igavusest hakkas mängima jalgpalli mööd ootesaali tic-tac kommiga. Vaeseke sai seda rohkem otsida, kui taguda.

Trent peatus korteris, mille hooviuks asub täpselt Nimeta baari kõrval. Viskasime oma asjad sinna ära, panime viisakamalt riidesse, uued kingad jalga, Trent-i sõbrad kampa ja kulturiseeruma! Algul sõime kõhud Beer House-is kenasti täis ja siis Privé'sse minek.
Klubis kohtasin oma töökaaslasi Maikrahvist ja Anelli, kes enamuse ajas tantsis ühe armsa noormehega. Huvitav, kuidas nende õhtu küll lõppes, pilgud olid küll tapvad....:) Aga noh, lähme jutuga edasi.
Kui majas hakkas rahvast väheks jääma läksime korterisse tagasi. Ma kolisin taevasse pürgivatelt kontsadelt tagasi mugavatesse Kenzo'desse. Poisid läksid oma korteritesse ära ja mina Trentiga suundusime välja, jalutama. Siis väike 24h Double Coffé, kohvi-kakao, koogid ja jutud ning 6.12 sõitsin ma juba rongiga Tartusse. (Ma pidin päeval seal olema:/)

"Hey babe. Thanx again 4 looking after me. Was awesome 2 c u. It was strange watching 1 of the nicest, most beautiful women I've ever met walk away so hope I c u again 1 day. Luv Tc"

Ei teagi, millal me taas näeme, sest kuigi Trent on elanud viimased 3 aastat Londonis, kolib ta nelja päeva pärast Kanadasse: tema unistus on elada kõigi 5 kontinendi peal. Tuult tiibadesse!

1 kommentaar:

Anell ütles ...

Zarca on single, kui soovid tutvuda :D Ma olen ta kaisus maganud, aga rohkemat sealt ei tule ka, sest ta on lihtsalt liiga Zarca :P