teisipäev, aprill 04, 2006

4. aprill = reede, 13.

Täna on olnud ütlemata halb päev.
Kandes oma bioloogia referaadi ette, võideldes samal ajal lärmiga ja ebaviisakusega, sai mul mõõt lihtsalt täis ja ma läksin oma kohale nutma.
Mõni minut tagasi sai ema parim sõbranna telegrammi: ta isa on surnud. Hüsteeriline nutt telefonis ja ema oli sekundi murdosakesega kodust kadunud. Loodan, et ka minul on selliseid sõpru.
...Hiljem ostsin talle pileti homseks Dnepropetrovski ja laenasin oma musta mantli. Veider mõelda, et mu mantel reisib homme Ukrainasse matustele.


Muideks, Kersti esines täna oma kooli teatri trupiga Sadamateatris - 20.25! Ma plaanisin küll minna, aga ei saanudki:( pidin aitama ju pilet ära osta. Ma nii tahtsin seda näha. See on vist sama tunne kui oma laps esineb koolis.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

muideks kallis Tanja, me võitsime =)
Huvitav kes küll sai parima naisnäitleja tiitli?? ...:D:D
jaaa ja siis muide need sinu koolikaaslased on ikka nõmedad..tõesti nüüd ma juglen öelda nii ....nad lihtsalt niiiiii õelad..aga nii vist ongi kui oled harjunud võitma..=) igatahes reede,laup,pühap siis vabariigi võistlused ;)