pühapäev, aprill 16, 2006

16. aprill - 202matemaatikaülesannet

HEIKO: aga mina lähen kalale hoopis
HEIKO: haugid lähevad kudema
HEIKO: mööda jõge kihutavad ülespoole
HEIKO: poolemeetrises vees
HEIKO: kõik on näha
HEIKO: see on ilus vaatepilt
HEIKO: passid ja ootad kuna mõni tuleb
HEIKO: siis lööd västrga talle ja saad kätte:D
tanja: :(
tanja: paha oled
HEIKO: päris olengi
tanja: ma olen sus pettunud!
HEIKO: miks?
tanja: :D sest sa tapad neid nõnda
tanja: teised tahavad kudeda ja sina teed otsa peale:D
HEIKO: noo, nii see elu käib
tanja: väga südametu:P
tanja: kle, mida sa pingutad, mine norrasse. me püüdsime seal põhjas fjörtides kalu:D meetrine kala on nagu mingi tavaline kilu.
HEIKO: ma tahan siin sellist saada
HEIKO: fjordides*
tanja: blablabla
HEIKO: rahune maha;)
tanja: :D ei saa, ma olen äärmiselt närviline isik
HEIKO: :D
tanja: teglt ka:D
tanja: hammustan näiteks pidevalt
HEIKO: kust?:D
tanja: 8-) siit ja sealt
HEIKO: :D kle, ära aja sellist juttu
HEIKO: onju
tanja: miks?:D
HEIKO: ma olen väga fantaasiarikas inimene
tanja: :D:D:D paras
HEIKO: ja mul pole praegu kõige paremad ajad
tanja: mis see peaks tähendama?:D heikol on kuivaperiood?
HEIKO: juba 2 nädalat:'(
tanja: :D nüüd ma saan aru su vihast nende kalade vastu
tanja: ise kudeda ei saa, siis teistel ka ei lase:D

Kommentaare ei ole: