laupäev, aprill 01, 2006

1. aprill - kuidalljärgnevjuttpolenali

Tulin IELTSi kursustelt ja hakkasin mõtlema...

Rääkides oma elust ja mõeldes oma vanusele, olen alati olnud abielu- ja lastevastane. Nüüd tunnen teisiti. Olen nõus kas või homme abielluma, kui see oleks Rafael. Jumaldaks ja ümardaks sellist meest, sest tema kõrval tunnen ennast Naisena. Ta küpsus lihtsalt võitis mu südame. Samas ma kardan ka neid samu kogemusi, sest mees, kes on olnud juba korra abielus ja päris pikalt - 8 aastat, ei tee uut sammu nii kergelt. Toome näiteks kas või vana hea Coizi eksole:P:D Seepärast käivitan pärast riigieksamite lõpu operatsiooni "võita R. süda". Igasugused ideed on teretulnud:)

Ja muideks, ma igatsen Maarjat! Tahaks temaga rohkem aega koos olla ja tema kaisus olla:$


mu unistus Miami lainetel

Kommentaare ei ole: