reede, november 18, 2005

Ma olen tagasi restoraanist.
Btw, kui enne midagi segaseks jäi, siis: Kerttu on Martti Mägeri õde, kelle pool ma Londonis ööbin ja Mari-Liis on samuti Tartu plika, kes täna saabus UK-sse lihtsalt puhkama. Samuti peatus Kerttu pool - elame lõbusat kommuunielu.
...RESTORANIST: seda valis Kerttu, kuna kõikidele teistele on see linn võõras. Sattusime suht fancy-sse kohta. Tulemus: tüdrukutele meeldis Rafael ja arve oli 196 naela. Täpselt nii, ma ei pannud mööda. Võtame nüüd kõik oma arvutid välja ja korrutama selle arvu hetkel kehtiva kurssiga, mis on peaaegu 24 krooni...ja saame midagi astronoomilist. Mul on lausa häbi.
Ahjaa õhtu lõpetuseks sain armsa sõnumi;) "...so beautiful and simple as u are." aww:D
Nüüd on tuttu minek. Homme vara üles(7 am) ja 9 oleme juba linnas valmis oma turismituuri alustama.

tervitused eestisse!! siin on ka tohutult külm:/

1 kommentaar:

coiz ütles ...

siin on ka kylm ....muideks :)
et kui on vahepeal meelest läind ;)