neljapäev, november 17, 2005

MA OLEN LONDONIS!!!
Siin on väga põnev, seiklusi jätkub. Ma pean kiirelt tegema, sest me lähme kohe Kerttu ja Mari-Liisiga restoraani välja. Täna on siis ühe dominiiklase õhtu. Sain temaga tuttavaks BigBusSompany turistide bussil. Ta on ülimalt meeldiv mees. Tegeleb surfinguga ja igasuguste teiste veemõnudega millest ma pole varem kuulnudki. Aastaringselt rendib ta Miamis korteri, et seal siis veel käia. Ja raha teenib veel hotellindusega. Ma rohkem ei pärinud, ei huvita ka. Anyway, tahab ta täna minuga välja minna ja selleks on nõus mu sõbrannase eest ka maksma:) lasku käia...
Eile oli muide Steve´i päev. Ta tuli mulle Gatwicki lennujaama oma fancy autoga järgi ja viis siis pärastpoole meid Kerttuga välja ühte itaalia restosse. Teenindas meid muideks vene leedi ja kokk rääkis ka täitsa slaavi keelt:D Ahjaa, Steve´i autost. Astusin parema ukse juurde ja siis mu käest küsiti kas ma tahan ka võtmeid:D Ma ju eesti mats unustasin täitsa ära et neil on rool vales kohas. Veider oli nõnda sõita:))
Hiljem lisan ka pilte:P ahjaa, kommentaaridesse võite ka küsimusi pilluda, ma tõesti ei jõua msnis igaühele rääkida:) Rafael juba helistas....

Kommentaare ei ole: