teisipäev, mai 24, 2005

Ilus hommik. kell oli alles 6:20 kui ma olin juba üleval, isegi äratuskella polnud vaja, pealegi see pidi oma 40 minuti pärast alles käiku minema.
Ja tuju on ka hea, psüholoogist oli abi, ta on lihtsalt suurepärane inimene ikka:)
Ja eilne õhtu...see oli ka tore, lugesin Tõde ja õigust emajõe ääres ja nautisin päikest. Aga ma pean endale uue koha raamatute lugemiseks otsima, sest need kiikuvad pingid on liiga populaarsed. Iga kord saan uute inimeste/seltskondadega tuttavaks:) Nendel pinkidel on eestlased tavapärasest julgemad:D
Ainus mure...söögiisu pole, üldse:S Ma ei suuda 125 g jogurtitki endale sisse ajada... Ei teagi milles viga. Aga üks on kindel - täna tuleb suurepärane päev:)
Haloha! (:


2 kommentaari:

Kaarel Nurk ütles ...

Mina pole Sust nii ilusat pilti teha osanud.

TM ütles ...

Ma suutsin:) Tunnistan siiski, et Photoshop mängis selle valmimisel oma osa.