neljapäev, jaanuar 04, 2007

[4. jaanuar]

Neljapäeva õhtu, ühikas, füüsika laborid nr. 19 ja 5 ning klaas šampust. Stiilne:)

Aga tegelikult on tuju tore, sest võtsin töölt kuu vabaks ja nüüd on nii palju aega, et külastasin eile lausa 3 raamatukogu, tegin veel ühe eritellimuse Rahvaraamatus ja soetasin täna Apollos head ja paremat. Üldiselt kõik seoses Barcelonaga, kuhu ma plaanin märtsis minna.

Aega oli lausa nii palju, et käisime Miaga kinos. "Puhkus" oli ikka kuradima hea film, kuid suur popcorn ning SUUR Fanta oli liiast. Me lubasime endale seda viga mitte enam korrata:)

Õhtu jätkus sisukalt. Tegin ahjukartuleid ja panin uue kingariiuli kokku. Detsembris muideks sain kontoritooli kokkupanemisest jagu. Ühesõnaga teen erialasta praktikat. Sander ütles, et minust saab veel nii hea kruvikeeraja:) (just nimelt, nii ta kirjutaski, kokku)

Ja muideks, mul tekkis uus lemmikmüüja. Ta on noor, kena, mees, müüb komme Kalevi poes:D Veider, ma tean, aga sellegipoolest tõsi.



Aitab teile,
tsau

6 kommentaari:

Unknown ütles ...

see on kindlasti see energiapall, kes suudaks igakord terve poe tühjaks müüa, sest sümpaatiat ja huumorit tal jagub :)

Kerly ütles ...

Kuule Tanja, Barcelona röövib Su südame, mine kindlasti. Ma armastan seda linna ja olen seal nagu kodus.

TM ütles ...

to Kadri: ma arvan ka, et me räägime samast inimesest;) Pealegi te töötate ühe katuse all..

to Kerly: lähenlähen. Räägi mulle parem Barcelona "must do/see" stuffist:)

Kerly ütles ...

Mmmm, no mudugi Sagrada Famlia, see kirik, Park Güell, kust näeb tervet Barcelonat, siis kindlasti Torre Agbar ja Forum ranna piirkonda, kus asuvad kaks huvitavat maja ja super rand, mis on ilusaks tehtud. Linnasüdames käi ilusasti Arc de Triomfi juures, vaata katedraale ja kirikuid, ning kõnni mööda La Ramblast, tänavast, mis kunagi ei maga. Khm ja need väikesed tänavad ajavad Sul veel pea segi, ma ütlen :) Ja vaata mu blogis May 2006 sisestusi, sealt peaksid kõiki neid kohti leidma :)

Veel küsimusi? :)

TM ütles ...

Küsimusi tuleb veel kindlasti, ma seedin selle info enne läbi:) lonely planet on ka veidi abiks. Muideks La Rambla oli mul juba plaanis, üllaülla(a) :)

Anonüümne ütles ...

Jah, ilmselt nii see on