kolmapäev, jaanuar 17, 2007

[17. jaanuar] ühistranspordi võlud

Buss nr. 36. Bussijuht (naine) mikrofoni:
- "Armas rahvas, kell on 13.13, ilus aeg naeratamiseks." :)

Nägin täna tänaval noort paari, tüdrukul oli t o h u t u l t palju punaseid roose käes. Eks ma olen ikka näinud palju lilli korraga, aga neid oli kuidagi liiga palju: ta vaevalt hoidis need kahe käega kinni. Mis vaev.
Heiki ütles, et romantika hakkas praktilist mõtlemist hägustama. Ma olingi tegelikult tol hetkel, selles külma käes mõelnud, et kas ma tahaks ka nii... tulin järeldusele, et ei tahaks:) Kui siis mugavalt koju kulleriga, eelistavalt koos vaasiga:D

Ja kui ma juba nõnda mugvalt kodus soojas sellest Heikiga rääkisin, tuli mul uni peale. Idee unest arenes kindlaks sooviks sooritada üks pisike lõunauinak. Ja sealt edasi ma mõistsin, et viimasel ajal mul polegi suurt viitsimist millekski muuks peale magamise. Mõttekäik viis selleni, et mind tuleks loomaaeda elama panna, laisklooma puuri. Lapsed nunnutaks mind ja tooks kommi. Vaatamise eest saaks raha ka. Vinge:)


Und teilegi,
Teie rikutud Tanja:)

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

mina tooks sulle küll kommi! Ja kohe hästi palju :))