esmaspäev, detsember 25, 2006

[25. detsember] EI !


Kristi Kaarenperk

Tere!

Suure kurbusega teatame, et laupäeval hukkus rängas liiklusõnnetuses meie
alati päikeseline ja särav Katariina Reinoja
.
Katat ei ole enam meie hulgas, ilus mälestus temast jääb meie hinge elama...

Kristi ja Lea
BMA



Ma lugesin seda Delfi uudist eile hommikul mugavalt diivani peal. Ta osutas mu tähelepanu naise vanusele ja nimele. Mõtlesin, et ma tunnen ühte Katariinat, aga ega see ometi tema ei saanud, mingi teine, kindlasti keegi teine.
Me käisime Katariinaga kuu aega tagasi Riias, Samsungi koolitusel. Ta oli ka tol korral roolis. Viimati nägime jällegi töö asjus Ülemiste keskuses. Ja nüüd ta sõitis Valgast lätlaste poolt saadetud jõulukingitus ära tooma: uus tööauto. Nii uskumatu, niii u s k u m a t u, et ta on läinud. Ma ei uskunud, ikka veel. Helistasin ta telefoninumbril, see oli "hetkel hõivatud". Siis helistati tagasi. Näed, mu telefonil oli taas kiri "Katariina BMA". Näed, ehk..ei... isa. Rääkisime väga kaua. Rääkisime Katast ja temast ja temast ja ärasaatmisest. Nii kurb...nii nii kurb.

"Опустела без тебя Земля…
Как мне несколько часов прожить?
Так же падает в садах листва,
И куда-то всё спешат такси…
Только пусто на Земле одной
Без тебя, а ты…
Ты летишь, и тебе
Дарят звёзды
Свою нежность…

Опустела без тебя Земля…
Если можешь, прилетай скорей…"

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

kallike, pea vastu. hea meelega teeks sulle kalli ja räägiks sinuga ja lohutaks. aga ma mõtlen sulle ja kurvastan koos sinuga.

ja aitäh veelkord kingi eest:)