teisipäev, detsember 12, 2006

[12. detsember] mina = ise

Ma tahaks olla mina ise, olla see, kes olen ja tunda nii, nagu tunnen ning käituda vastavalt oma mõtetele... Aga nõnda ei tuleks justkui midagi head välja.

X on tõbine, eile õhtul torkas pähe idee saata talle midagi, nõnda korraks kaugelt puudutada teda, rohkemaks ei ole aega. Need internetist tellitavad puuviljakorvid polnud head. See kõik on liiga eriline, nii pidi olema ka saadetise sisu. Õnneks on Tallinnas Stockmann ja seega ainuke koht, kus saab mu lemmikuid Lychee'd. Sinna juurde veel muudki imelikku-eksootilist ja natukene traditsioonilist. Ma ei tea ju tema maitset, veel. Sobiv puidust taldrik lipsas ka näppude vahele ja juba oli mu teine jalg "Priit Press & Lilled" poes. Nii, pakivad ära, viivad ära, tore, ma võin nüüd rahuliku südamega füüsika ja matemaatilise analüüsi kallale asuda.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

see on nii Sinu moodi teha sellelaadseid üllatusi. Armas oled :) Kallid

Anell ütles ...

issand kui julm :S