laupäev, september 16, 2006

Sinuta...


Kuidas sul läheb? Kus sa oled? Ütle mulle. Ma igatsen sind metsikult. Ma tean, sa tead seda:)

Kuidas ma tahaks kuulda su häält.
Ma helistan - ei võta vastu. Järelikult tööl.

Veider, aga ma ei igatse niivõrd Kreekat, kui meie elu koos seal.

Mäletad kuidas ma unustasin järjekordselt oma võtmed koju? Tol ööl lõpetasin varem kui sina, nagu tavaliselt - kella ühe paiki. Mul oli tol ajal veel jalg paistes ületöötamisest nii, et ma ei saanud astudagi ja lonkasin 3 nädalat valuvaigistite abil. Tavaliselt läksime me koju taksoga, aga siis ma ei saanud ühtegi ja kõndisin alla bussijaamani ja siis veel bussi pealt koduukseni. Niii niii. Siis alles taipasin, et unustasin küsida su võtmed endale. Aga nüüd oli juba hilja, teed tagasi polnud, sest sama rada läbi teha ma lihtsalt ei suudaks - jalg ei lubanud, meie vaikses rajoonis ja sellisel kellaajal taksosid ka polnud, tellida takso oli ka võimatu, sest kõnekaardil sai raha otsa ja kõik 'periptera-d'(kr.k. kioskid) olid juba kinni. Mis siis ikka teha - päevitustool lahti ja uni lahtise taeva all. Kella kolme paiku ärkasin külmavärinatest (peaks märkima, et tol öösel oli väljas +32). Nälg tuli ka peale. Muidugi anti töö juurest traditsiooniline söögipakk kaasa, aga söögiriistu polnud ju. Mis seal ikka, kanatiibu saab ju niisama ka süüa. Magan siis edasi, kell läheneb neljale, järsku heliseb mu telefon. MAARJA!
- Tsau, kuule magad või? Me lõpetame siin töö ja mõtlesim minna Anastassiaga kluppi. Tahtsime sind kaasa võta. Tuled?
- Mari, ma unustasin küsida ju võtmed su käest. Ma magan siin maja ees päevitustoolil ja suren külma kätte kohe ära. Tule palunpalun koju!!!
- Appi, ok, ma tulen kohevarsti sinna, paneme sind soojemalt riidesse ja lähme siis peole.
- Seda viimast asja me veel vaatame.
Nii see läkski. Tagasi jõudsime me siis, kui 'valged inimesed' läksid tööle, teedel tekkisid ummikud:)


Neid meeletusi oli liiga palju, et kõike mäletada. Kahju, et sa olid too öö tööl kui me tähistasime Georgia sünnipäeva strippiklubis. Tanja sai 2 lap dance'i ja silikonrindu käppida (ta ise käskis muidugi(a)):D
Seda hullu seiklust Eddy ja Alexisega mäletad ju ka?:D Töölt otse 'Lokaal-i', kihutamine mööda öist Ateenat - Maarjal Lotoses näpud püsti:D järgmine öö töölt otse rannamajja: need hiigelsuured valged küünlad, mis me panime Eddyga majas ja rõdul põlema, samal öösel veel rallitasime ATV-dega mööda metsa ja randa...

Ja kurat mul polnud lube siis.
- You can take the jeep (köhh-köhh, nimetagem asju nende õigete nimedega - hummer, mitte jeep) in the morning and bring us something to eat.
- It seems to me you have to make it yourself, I can't drive.

Ja sinu osalemine kreeka teleshow's? Kurat, kes julgeb väita, et meil polnud elu parim suvi?:D

Kommentaare ei ole: