esmaspäev, juuli 10, 2006

[10. juuli] Vahepeal on vaja vaikust, et kuulda iseennast.


j a n e says: sau
Belleza says: hei musu
j a n e says: :D kuidas siis eilne päev möödus?
Belleza says: eilne....t88tasin, rajult, hommikune kassa oli 600 euri kanti ainult kohvide pealt. kujuta ette mitu kohvi ma serveerisin 8 tunni jooksul. ma pidin ennast hingetuks jooksma
j a n e says: jube ikka, jooksed ennast varsti olematuks
Belleza says: :D
Belleza says: muidu ok, aga vaimselt on hetkel raske periood
j a n e says: sama siin
Belleza says: ma pean otsustama kas j22da siia v6i tagasi tulla ja kui ma lahkun, siis maarja j22b siia yksi
j a n e says: aga sa ei saa ju aind teistele mõelda, tee ikka nii nagu su süda tahab
Belleza says: ta sai t2na kirja oma empsilt... ma lugesin seda ka, see polnud vist 6ieti mulle m6eldud, sest seal oli kirjas, et ma olen alt 2ra hyppaja ja suurte ideede genereerija, kes ei vii neid ellu jne
j a n e says: no ju ta kardab, et maarja ei saa sinuta hakkama. aga see ple ju nii?
Belleza says: saab ikka, aga siin on halb yksi olla - s6pru pole, pole kedagi usaldada
j a n e says: niipalju q ma sealt blogist lugenud olen, tundub täitsa hakkaja tüdruk
Belleza says: k6ige valusam oli muidugi lugeda, et ta loodab, et ma saan nyyd aru, et ma pole k6ige targem ja ilusam maailmas
j a n e says: nojah, karm olukord


- Ytle mulle, kas ma t6esti j2tan endast eriti enesekindla ja uhke inimese mulje?
- Ei, ma ei ytleks. minu arust on sinu puhul just see, et sa suhtud kõigisse inimestesse hästi ja eelarvamusteta ja suhtled paljude erinevate inimestega, sõltumata nende taustast, majanduslikust seisust, haridusest jms ja see on minu arust hämmastav omadus, sest mina näiteks enda kohta ei saaks alati öelda.
- Ohjah.


Tatjana

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

liiga hea oled jah;)
missjuuuuu(L)

j.