laupäev, juuli 08, 2006

[08.juuli]

Mis toimub?
Mind vaevab kysimus, kas j22da siia v6i mitte. Tatjana teatas eile, et l2heb 15.august Eestisse tagasi. Ylikool on niiv6rd ahvatlev. Aga mina.. mis hakkan mina tegema?? Kas Ateena ahvatleb mind piisavalt? Olen t2ielikus segaduses. Kirjutasin emmele pika-pika-pika halava kirja. Yldse mitte minu moodi, ma ei ole kunagi r22kinud talle t2ielikku t6tt selle kohta, kuidas mul l2heb (mitte ainult siin, vaid ka igal pool mujal), sest ma tean, et ta hakkab siis muretsema ja seda ma ei taha, aga t2na ma lihtsalt ei suutnud enam. EI SUUTNUD!
N6rkus ja segadus vaheldumisi valitsevad mu seesmist maailma.
Tahaks v6tta Dinalt k6vasti ymbert kinni..
Yks v2ike p2ikesekiir mul ikka on--Siiri elu Itaalias ei ole ka meelakkumine, niisiis on mul lootust, et ta vahetab yhe Vahemere maa teise vastu. Eihh, ma ei soovi talle halba, mitte yldse, loodan, et tal l2heb k6ik h2sti, aga tean, et Giovanni l2hedus on talle raskem, kui ta oskab arvata. P22staks tema ja p22staks minu. Robert Lepikson suri ka 2ra.. No krt, iga kord, kui olen v2lismaal, siis sureb keegi. M2letan, kui viimane kord k2isime Druga euroringreisil, siis l2ks Lennart Meri.
Ma tunnen, et ei valitse olukorda, ei oska mitte midagi peale hakata. Isegi t88kaaslased m2rkavad, et minuga pole k6ik korras. Rika l2ks n2dalaks koju-polnud oma ema ja isa aasta otsa n2inud. Ma ei kujuta ette, mis ma peale hakkaks, kui mina nii kaua peaks oma emast ja vennast eemal olema. Memmekas, I know.
Eks igal inimesel ole oma n6rgad kyljed.
Tartu bussijaama igatsen. Karu parki, Ristiisa pubi ja Wilde'i, Lille korterit, teejoomisi Dinaga, tahaks minna Tanjale kooli vastu, mitte t88 juurde kohvi jooma. Club Tallinna 8id Molloki ja Stassiga, Siiri k88ki, Statoili frankfurtereid ja kohvi.
Otep22--Help, Annika, Time Out, Raivo t8gamine, P2rna t2nava suitsutraditsioon, Brem, Keidi r6du, igatsen isegi Ahto j2rgi.
Samas tahaks tagasi kahte p2eva Soomes Vikiga. V6i siis mitte. Ei teagi.

Segadus. N6rkus. ---> Inimlikkus ---> Maarja


Maaaaaarja

1 kommentaar:

BBH ütles ...

Kuda teil siis nii halvasti seal laheb, ma ei moista!

Ma olen 9,5 kuud olnud USA's, ulikoolis. Te olete seal olnud vaid.. 2 kuud?! Ja vaata kui ligidal Eestile olete. Ajavahe olematu. Lennupilet koju odav ning lend luhike.
Kuda siis nii raske? :)

Pidage ikka vastu, eks!