teisipäev, aprill 19, 2005

Minu versioon nädalavahetusest tuleb kunagi hiljem, siin kopi-peist annika blogist;)

Reede: Olin 2 tundi koolis ja läksin siis HTG-sse. nägin seal üht inimest..tema vist mind näha ei tahtnud:S..no mida iganes:D Räägin siis natuke oma hullumeelsest nädalavahetusest(algus reedel) See kõik algas ühel kaunil ja väga soojal reede pärastlõunal kui mina, Maria ja Tatjana läksime Tartu maantee äärde hääletama. Läks mööda nii umbes pool tundi kui üks träätsu karjuv auto peatus. Sees oli üks äärmiselt sodi inimene ja õnneks üks kaine autojuht. See esimene oli Tanja endine klassivend vms.. Järgmised 2, 15 tundi möödusid tagaistmel piineldes..jube:S..volume oli põhjas. Lõpuks läks meil endal ka juhe kokku ja hakkasime tantsima ja "trääntsutama". Kui me lõpuks maandusime siis oli mingi eriti mõnus peavalu:S.

Puhkasime ðoppasime ja õhtul läksime Populari. Muide inimesed blokeerisid mind. Olin natuke kurb. Aga ka mitte eriti. Koit kekutas oma naisega seal. Kift oli. Ilusad inimesed. Varakult voodisse. Tanja, mu voodikaaslane tuli ka hiljem;).

Laupäev oli ka lõbus ja meeletult mõnna:P...pikutamine, rabelemine. hullud päevad. Kohvitamine Justiniga. Tanja seelik. Sättimine. Justini sünnipäev. Viin:). jne jne... Läksime siis koos oma travveling drinkidega Terrarimisse. Justin kohtras seal üht kena ameeriklannat:). Tantsisime ja tuli see n.ö stripilugu.(emf-unbelivable). Jällega palju inimesi, tuttvad näod. Selline üldse möll käis. Olen suht kindel, et see kordub varsti. Mõnus seltskond sai ju kokku. Kella 3 ajal läksime Riffi..ja siis see juhtuski..:S

Samm, Samm, Aste, Aste..ups..appi..kukkusin. Alla. Trepist. Keerdtrepist. Ai. valus?. ojaa..mu peal ja pea valutasin. Kanni peal laiutas suur sinikas. Nutan. Valus on. MA oleks end KOGEMATA ära tapnud. Jube inimene. olen tulevikus ettevaatlikum?! Kindlasti. Hirm. Peotuju läinud.nutan... Voodi. Tahtsin väga...

Hommik. Kell 9. pea käib ju veel ringi..jube:S..tahan puhata. Tuju on jälle parem. Tanja on super. Kartulipuder:). väkk..paha olla. Staarikleepsud. Vesi. Krdima kallis bussipilet.Tudume. Tartu!!..lõpuks. olen rahul. Järgmine päev on ajaloo kontrolltöö ja pea ja kael valutavad. Muide ma tegin selle töö ikka lõpuks väga hästi ära,ma arvan. Kael on ikka kange...vastik. Ma olen mõrvar.

lühikesed laused?! Vahet pole. kunstine:)..või mis. Picasso ja muud sellised. Mulle meeldib see auto, mille nimi on picasso. Sidrun.(Vahepala)

Kommentaare ei ole: